piątek, 6 września 2013

sesja jesień-zima czyli jak ziściły się marzenia...





Tydzień temu opowiadałam Wam jak po nitce do kłębka udało się odnaleźć modela, który idealnie pasuje do sesji obrazującej jesienno-zimową kolekcję, której jestem autorem. Pokazywałam kulisy sesji, przygotowania. Dzisiaj efekty. 
Jestem ciekawa Waszej opinii, jak Wam się podoba cała sesja. Ja zatraciłam już swój obiektywizm :)







A to kilka szkiców zrobionych podczas planowania sesji.



Rysunki pomagały w opanowaniu stylizacji i porządku sesji. Właśnie skreślam ostatnią stylizację.


A tu cała ekipa pracująca na sesji. 


Ci, którzy są tu na zdjęciu to oczywiście nie wszyscy, którzy przyczynili się do efektu jaki można teraz oglądać. Wszystkim bardzo gorąco dziękuję. Szczególne podziękowania przesyłam ekipie z TG (Beata i Henio, jesteście wielcy!) oraz ekipie z Krakowa (Aniu <3 ) - bez Was marzenia by się nie spełniły.
Zabrzmiało to jak przemowa podczas wręczania Oskarów. Trudno. Czasem tak trzeba :)

59 komentarzy:

  1. ej! czy ja mam dzis nie spac z wrazenia! znowu ON :) yah! nie wiem co on w sobie ma, ale ma przez duze EM :) gratulacje. podziwiam. Twoja pasje, talent i kreatywnosc. szczerze i juz calkiem powaznie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA ! ! ! I nie muszę chyba podkreślać, który model mnie zauroczył, włosy, rysy, charyzma... wszystko, co fotograf grą światła potrafił wydobyć z twarzy :), ŚWIETNA ROBOTA ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny efekt!!!Gratuluje:)))
    Zdjecia sa rewelacyjne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow amazing work! :-)




    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz,że ja zawsze zachwycona jestem efektem końcowym.. bo jak ktoś zdolny to efekt zawsze idealny ... model zjawiskowy ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Gość jest super; i tak ... mówię o tym starszym :)
    Piękne zdjęcia! Gratulacje!
    A, i dziś właśnie, zupełnie przez przypadek, mój mąż kupił sobie garnitur BYTOM - pewnie Twój projekt :)
    Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, straszy model jest rewelacyjny! Piekna sesja!

      Usuń
  7. Izo, genialna sesja. Już chyba kiedyś pisałam, że opatrują się wszechobecni śliczni, młodzi, gładcy modele. Twój Model podkreśla charakter kolekcji, jest wyrazisty. Jestem zachwycona. A ekipa... wyglądacie fantastycznie. Mogłabym dla Was kawę parzyć i podłogę zamiatać z przyjemnością. ;)
    uściski Izo!
    (masz fajną sukienkę.... ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wariacie :)

      A sukienkę pokochałam od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  8. O, jak miło słyszeć.
    Bardzo się cieszę i zapraszam częściej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty wiesz... ja jestem w tej kolekcji, w tej sesji, w tych zdjeciach zakochana.... Czy opinia zakochanej bedzie obiektywna? ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie obaj modele są rewelacyjni. Sesja wypadła znakomicie. Nie mogło byc inaczej - wspaniali modele, wspaniały fotograf i wspaniała kolekcja ! Mój ulubiony kadr - nr 4 tutaj na stronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uwielbiam portret w golfie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten dojrzały model jest nieprzeciętny. Mnie oczarował! Sesja bardzo stylowa. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. DObra robota, piękna sesja! A ten model - oczywiście mówię o fantastyczny siwowłosym - kolana miękną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne sa Twoje projekty! i szkice :) No bardzo, bardzo jestem z Ciebie dumna!!! I promieniejesz, jak szczesliwy, spelniony czlowiek!<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach! Panowie są cudowni, każdy inny charakterem co widać na zdjęciach;)
    Mnie podoba się ten z burzą włosów.
    A projekty cudowne!
    Sesja wspaniała!
    Świetna z Was ekipa:)
    Możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrazeniem...Swietna sesja!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki w imieniu całej ekipy tej na zdjęciu i tej, której nie widać, a bez której nie byłoby to wszystko możliwe.

      Usuń
  17. Świetna robota! Kocham golfy na facetch - a fotki pierwszy rzad i drugi WOW.....alez ci mężczyźni wyglądaja!!!!
    Niesamowitą masz pracę!! Jakie to szczęście jesli pasja to także i praca - moje gratulacje!
    Żebym ja choc tak szkicowac umiała;-) Marzenie wziąc ołówek i narysować co co odbiorca rozpozna bez zgadywania:-)
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Iza, zaangażowanie faceta w średnim wieku do reklamy takiej marki to strzał w 10!!! Jestem nim zachwycona, choć mogłabym być jego córka ;))
    Jesteś prawdziwa artystką, a potwierdza to Twój upór w poszukiwaniu tego modela!!!
    Jest pod ogromnym wrażeniem całej tej historii, że nie wiem co jeszcze napisac :))
    Scenariusz na jakiś film a przynajmniej wywiad :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Izabello ode mnie należy Ci się dziesięć Oscarów za efekty tej pracy! Oglądam te zdjęcia od wczoraj i nie mogłam wydobyć z siebie nic sensownego... Jesteś wielka kochana, a zdjęcia i projekty magiczne! Nie mogę się doczekać żeby Cię poznać, może już niedługo się uda? 25-26 września będę w Krakowie więc jeżeli będziesz miała ochotę, byłoby mi niezmiernie miło jeżeli zechciałabyś się spotkać :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. oczywiście, bardzo, bardzo, bardzo chętnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana przepiękne zdjęcia! Niesamowicie wszystko wygląda, idealni modele i stylizacje :) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Wielkie brawa Wam się należą! Model, ten starszy oczywiście, hipnotyzuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. O rany...!! Ranyranyrany... Jest genialnie, ta moc...!!! Perfekcja absolutna - ubrania, modele, zdjęcia, wszystko współgra idealnie i robi ogromne wrażenie. Siedzę już z pół godziny i przeglądam w kółko, i chyba jeszcze trochę posiedzę. Gratuluję Iza, fantastyczna kolekcja i piękna sesja!!

    PS. "Młodszy" model to również strzał w dziesiątkę - bardzo ciekawa twarz, to spojrzenie i nos, świetne.

    OdpowiedzUsuń
  24. :) cieszę się, że wreszcie ktoś zwrócił uwagę na młodzieńca. Jest również niezwykły!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj należą się brawa, należą! :) Efekty niesamowite! :)

    Uwielbiam oglądać cudze szkice przedsesjowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne są te zdjęcia:)) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia! Świetne efekty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Oglądam i oglądam - mnie się tu podoba wszystko :) Fantastyczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne projekty! Gratuluję talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne projekty , cudowny model i wspaniała utalentowana autorka tych kreacji...JESTEM BARDZO OBIEKTYWNA !! RASOWO I KLIMATYCZNIE !!! SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam już efekty „w plenerze”. Zdjęcia bardzo przyciągają wzrok, nie da się obok takiej witryny przejść obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Iza jeszcze raz gratuluję ! wykonałaś kawał niesamowitej roboty , a efekty są powalające , jestem zachwycona projektami i sesją !

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj przyciągają zdjęcia, te które pojawiły się w sklepach firmowych Bytomia...do tego stopnia że głupio było tak stać w sklepie i się gapić ...wyszłam z zakupami dla męża ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Elegancka, charakterna kolekcja. Brawo!!! piękna sesja.
    ps. zaraz wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. najpierw przesyłam pozdrowienia i gratulacje od mojego Mamidła. Mamidło powiedziała, że sesja rewelacyjna, stylowa, surowa i baaaaaaaaaaardzo męska. Teraz Mamidło razem ze mną jest fanką pani bloga ooooo!!!!!!! :D:D:D: przeczytała cały od deski do deski. Mamidło zachwyca się sesją i Onym Panem ;).Zdjęcia są rewelacyjne, pomysł z tym panem super ale po cichu powiem, że mi najbardziej podoba się ostatnie zdjęcie, bo jest takie, no takie niepozowane i wszyscy są tacy uśmiechnięci i szczęśliwi. pozdrawiamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też nie jestem obiektywna ;) bo w tym gościu podkochuję się od Twojego poprzedniego wpisu a w Twoim blogu od samego początku, kiedy pierwszy raz zajrzałam :) Jezu, jak fajnie, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  37. o rany, ale mnie rozpieszczasz!!
    Bardzo mi miło!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś wielka!!!

    ja się kompletnie na tym nie znam, ale jestem zachwycona efektem. Kurcze, ale to się świetnie ogląda. Pan z brodą w garniturze na przedostatnim zdjęciu wygląda rewelacyjnie, zdjęcie zapada w pamięć!
    Gratuluję!
    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  39. Odpowiedzi
    1. Byłam ostatnio w Focusie w Bydgoszczy (nie wiem czy znasz, to taka spora galeria) idę i patrzę Twoje zdjęcie ogromniaste w oknie Bostonu! jejku jaka ja byłam dumna. Stałam jak zaczarowana i napatrzeć się nie mogłam na tego najstarszego modela w kurtce. Jeszcze teraz to przeżywam! Jesteś wielka!!!

      Usuń
  40. zdjęcia są po prostu fantastyczne! oczu nie mogę oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna sesja! gratuluję Tobie i całej sympatycznej ekipie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń